Spletni vmesnik, ki vam pomaga nadzorovati, izboljšati učinkovitost in doseči popolno digitalno preobrazbo.
4 spaces
Zasnovan tako, da lahko uporabniki upravljajo s prostori in jih tako prilagodijo svojim potrebam.
Vnaprej sprogramiran nabor digitalnih storitev, namenjen digitalnemu dostopu, upravljanju naprav na daljavo, avtomatizaciji delovnega toka itd. Z najsodobnejšimi metodami Cloud infrastrukture, AI in strojnega učenja te digitalne storitve omogočajo napredno upravljanje naprav in ustvarjanje novih poslovnih modelov.
4Spaces omogoča napredno upravljanje prostorov in naprav ter odpira priložnost za nove poslovne modele;
digitalne ključe,
samodejni check-in,
upravljanje voznega parka,
integrirane polnilne postaje za električna vozila in drugo...
Na voljo je z intuitivnimi uporabniškimi vmesniki:
Nadzorna plošča 4Spaces za operaterje (receptorja)
4Spaces APP za uporabnike prostora: v kateremkoli prostoru lahko gostje dostopajo do uporabniškega vmesnika in nastavitev s preprostim skeniranjem QR kode.
Avtomatizacija in upravljanje prostorov v danem trenutku
Upravljanje prostorov za maksimalno učinkovitost:
Dostop do spleta iz katere koli naprave in od koder koli
Vse IoT naprave povezane v centralni upravljalni vmesnik
Vse fizične lokacije in prostori v enem pregledu
Vse rezervacije, nadzor dostopa, statusi zasedenosti se enostavno upravljajo in pregledujejo
Statusi, opozorila in poročila v realnem času
Prednosti:
Bistveno izboljšana uporabniška izkušnja za goste in obiskovalce
Znižanje stroškov osebja in storitev
Optimizirana poraba energije
Priložnost za dodatne storitve in prihodke
Dinamični dostopi in digitalni ključi
Vstop z digitalnim ključem, prejetim ob rezervaciji
Uporaba skupnih prostorov in objektov z istim ključem (bazeni, telovadnice, savne, restavracije, sejne sobe, dvigala...)
Vse digitalne ključe je enostavno centralno upravljati
Integracija s PMS - samostojna prijava
Integracija digitalnih ključev drugih proizvajalcev
Centralizirano upravljanje naprav
Pregled stanja naprav v sobah in skupnih prostorih
Nadzor HVAC, nastavitev temperature in sezonskih načinov
Nadzor osvetlitve (zatemnitev, scene in dinamična osvetlitev)
Upravljanje opozorilnih in varnostnih sistemov (DND&MUR, SOS, požarni alarm)
Opozorila in obvestila v realnem času
Preventivno vzdrževanje in hiter odziv
Samodejni poteka dela
Hiper avtomatizirani delovni tokovi in opravila, ki jih sprožijo senzorji, prostorski parametri, osebje ali obiskovalci
Naloge, ki se ujemajo z digitalnim dostopom - omejevanje prostora in časa
Vsem opravilom se sledi – Smart Space Tag (oznaka NFC ali QR) se skenira na lokaciji
Integracija z upraviteljem delovnega toka tretje osebe ali programsko opremo za evidenco delovnega časa
Nadzor in optimizacija energije
Centralna nadzorna plošča in analitika
Oddaljen dostop do nastavitev temperature, nadzor osvetlitve
Glede na nastavitev temperature prisotnosti in zasedenosti
Preventivna opozorila, obvestila in sprožilci dejanj
API integracija za popolno avtomatizacijo procesov
Integracija s PMS / Channel Manager za zajemanje podatkov o rezervacijah in ustvarjanje digitalnih ključev
Integracija s programsko opremo za upravljanje dostopa tretjih oseb
Integracija z upraviteljem delovnega toka ali programsko opremo za evidenco delovnega časa za samodejno oddajo sprožilca opravila
Integracija z napravami za samostojno prijavo za brezkontaktni sprejem
Partnerske priložnosti
Partnerstvo
Skupaj za skupni uspeh
Prilagojene rešitve na področju pametnih prostorov, pametne energetike, pametne industrije in digitalnih storitev za najzahtevnejše kupce na podlagi najnovejših razvojnih dosežkov.
Robotinino partnerstvo vključuje sistemske integratorje in distributerje rešitev za določeno državo ali regijo.
Kot naš partner boste dobili ekskluziven dostop do naših rešitev:
Napredna strojna oprema za avtomatizacijo
Programska oprema za podporo delovanju
HIQ Universe Cloud in digitalne storitve
Integrirane prednastavljene rešitve za avtomatizacijo stavb in upravljanje z energijo